مردم فلاورجان ۳۵ میلیارد ریال به آزادی زندانیان کمک کردند

فرماندار فلاورجان گفت: مردم فلاورجان در ماه مبارک رمضان امسال ۳۵ میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مهدی معینی» در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان اصفهان با محوریت شهرستان فلاورجان اظهارداشت: نگاه خیرخواهانه خوبی در بین مردم استان اصفهان نهادینه شده که در ماه مبارک رمضان علاوه بر مشارکت در برنامه های معنوی به گره گشایی از زندگی افراد نیازمند نیز توجه دارند.

فرماندار فلاورجان افزود: امسال جهش خوبی در کمک به آزادی زندانیان جزائم غیرعمد ایجاد شده که توانسته زمینه آزادی افراد زیادی را فراهم کند.

 

وی با بیان اینکه مردم فلاورجان در این خصوص به صحنه آمدند، تصریح کرد: مردم این شهرستان در ماه مبارک رمضان امسال 35 میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

معینی ادامه داد: کمک به خانواده زندانیان از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در جشن گلریزان بود تا اینکه خانواده این قشر مورد حمایت قرار گیرند.

 

به گفته وی، کمک های مردم برای اقشار آسیب پذیر با محوریت سازمان های مردم نهاد، انجمن های خیریه و مساجد در این ماه انجام شده و در طول سال نیز ادامه دارد.

فرماندار فلاورجان روحیه سخاوتمندان مردم این خطه را مهم خواند و اذعان داشت: چنین روحیه و رفتار اخلاقی به ایجاد معنویت و رفع مشکلات جامعه کمک می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان در پرداخت زکات هم نقش خود را ایفا کرده و همواره در حوزه های مختلف اجتماعی سهم خود را ایفا کرده اند.

کد خبر 1262456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha