جشن بزرگ روزه  اولی ها در خرم آباد برگزار می شود

چگنی نژاد اظهار داشت: جشن بزرگ روزه اولی ها با مشارکت دستگاه ها و نهادی فرهنگی در مصلی نماز جمعه خرم آباد برگزار می شود.

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مراسم تکریم روزه اولی ها با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، آموزش و پرورش استان، کمیته امداد امام خمینی (ره)،  و سازمان تبلیغات اسلامی  در مصلی نماز جمعه خرم آباد برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و جمعی از مسئولان برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان فرزندان و کودکان بسیاری این فرصت را پیدا می کنند که درس خلوص و ایثار و بندگی را بیاموزند و در مسیر عبادت عاشقانه و نیایش های عارفانه قدم بگذارند و برای اولین بار روزه داری را تجربه کنند.

 

چگنی نژاد خاطرنشان کرد: جشن روزه اولی ها با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشترکودک و نوجوانان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان در فضایی خاطره‌انگیز برگزار می‌شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: برگزاری سخنرانی، نماز جماعت، افطاری، مسابقات فرهنگی و اجرای سورد و ... از جمله برنامه های جانبی این جشن بزرگ در آستان مقدس است.

 

کد خبر 1262487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha