در مقابل هر قدرتی که خیال تجاوز در مغز خود داشته باشد، مقابله می کنیم

سرلشکر موسوی با اشاره به افزایش توان نظامی و رزمی نیروهای مسلح و به خصوص ارتش گفت: اطمینان داریم که می توانیم در مقابل هر قدرتی که نگاه چپ به این خاک کند و خیال تجاوز در مغز او ایجاد شود، مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ارتش در جوار حرم امام (ره) در مورد پیشرفت تجهیزات در ارتش گفت: اگر فیلم رژه های سال های گذشته را مشاهده کنید و مقایسه ای با آنچه امروز در رژه حاضر دیدید، انجام دهید شاهد پدیده جدیدی خواهید بود.

 

فرمانده کل ارتش افزود: نیروی زمینی قهرمان ما پوست اندازی کرده و شما یک نیروی زمینی جدید را در این رژه و هم در عرصه های مختلف که مشغول انجام ماموریت است، مشاهده می کنید.

 

وی افزود: این نیرو با فناوری های جدید مورد نیاز جنگ های امروز و با پیش بینی های برای جنگ های احتمالی آماده شده است، تسلیحات و تجهیزات مناسب آماده شده را به کار می گیرند.

 

سرلشکر موسوی گفت: تغییرات ایجاد شده در سایر بخش های نیروهای مسلح نیز بوده است و بسیاری از مسایل مانند راهبردها، راه کنش ها، آموزش ها و مناسبات جزو تغییرات اساسی در نیروهای مسلح ما به وجود آمده است.

 

سرلشکر موسوی با بیان اینکه اگر ما در گذشته یک نیروی مسلحی بودیم که با تمام توان می خواستیم از حدود و صغور دفاع کنیم، افزود: امروز این اطمینان را کامل داریم که می توانیم در مقابل هر قدرتی که نگاه چپ به این خاک کند و هر قدرتی که تصور به هم خوردن توازن قدرت را داشته باشد و خیال تجاوز در مغز او ایجاد شود، می توانیم کاملا با او مقابله و پاسخ محکمی دهیم.

 

وی گفت: در عرصه های زمینی، دریایی، موشکی، پهباد، هوایی و پدافندی شاهد رشد و ارتقای نیروهای ارتش به نحوی هستیم که قابل مقایسه با دوره دفاع مقدس و چند سال قبل نیست.

 

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.

 

وی گفت: برنامه هایی که در ارتش با کمک دانشمندان جوان تهیه شده و به تصویب رسیده است که به صورت برنامه های پنج ساله آماده شده و طرح های درازمدت 20 ساله نیروهای مسلح نیز آماده است و حرکت نیروهای مسلح بر اساس آن انجام می گیرد.

 

 

 

 

کد خبر 1262525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha