دشمنان بدانند دست جمهوری اسلامی ایران علی رغم تهدید، تحریم و توطئه بلندتر از گذشته است

امیر ایرانی با اشاره به پیشرفت تجهیزات در نیروهای مسلح گفت: دشمنان بدانند امروز دست مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران بلندتر از قبل علی رغم مثلث تهدید، تحریم و توطئه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر شهرام ایرانی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز ارتش در جمع خبرنگاران در مورد شیطنت های ناوگان های آمریکایی در منطقه گفت: ما معمولا شیاطین را ابتدا راهنمایی می کنیم و پیام ما این است که حضور آنها فقط باعث خستگی منطقه شده و نیروهای ما مراقب شیطنت های آنها و حمایت هایشان هستند.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیر موجه آنها در منطقه است و حمایت آنها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می کند اما به لطف خداوند با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا ما توانستیم امنیت را در منطقه 100 درصد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.

 

امیر ایرانی افزود: جالب است که کشتی های آنها در شرایطی که کشتی های خودشان احتیاج به کمک دارد، به آنها کمک نمی کنند اما به آنها هم کمک می کنیم و حضور آنها واقعا در منطقه زیادی است و بهتر است به خانه های خود بروند.

 

وی در مورد پیشرفت تجهیزات در ارتش خاطرنشان کرد: تجهیزاتی که در اختیار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است از بالاترین فناوری برخوردار و مفهوم آن بالاترین درجه علمی کشور است که نشان دهنده بالاترین درجه صنعت در جمهوری اسلامی محسوب می شود.

 

وی افزود: امروز جوانان غیور و دانشگاهیان عزیز ما که واقعا به آنها افتخار می کنم و دست آنها را می بوسم، توانسته اند تجهیزاتی برای ما مهیا کنند که ما در انواع محیط ها و دورترین نقاط آبی جهان حضور پیدا کنیم.

 

وی گفت: وقتی ما در آنجا حضور پیدا می کنیم به عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران هستیم و تمام توانمندی ها، قدرت و اقتدار را در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بین المللی و علمی نقش داریم و این نقش را به درستی در تمامی جوامع جهانی ایفا می کنیم.

 

وی گفت: ما توانسته ایم آنچه که پیام ملت عزیز ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره حامی صلح و دوستی و حامی مظلوم و برقراری صلح جهانی است را منتشر کنیم.

 

امیر ایرانی خاطرنشان کرد: پیام ما به دشمن این است که ایرانیان هر گاه اراده کنند، اراده خود را اجرایی خواهند کرد و اگر در مقاطعی صبر می کنند، این صبر را به دستور مولایشان و باورهای خود اتخاذ می کنند و آنها بدانند دست مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران بلندتر از قبل علی رغم مثلث تهدید، تحریم و توطئه است.

 

وی گفت: امروز خدا را شاکریم هر حرکتی که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ما به طور خاص در حوزه دریا انجام می دهیم، این نوید را می دهد که جهان اسلام رو به رشد و ارتقا در حوزه توانمندی و توانبخشی به جوامع منطقه و بین الملل است.

 

 

کد خبر 1262530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha