رژه هوایی جنگنده های ارتش بر فراز حرم مطهر امام (ره)

همزمان با بیست و نهم فروردین و روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه هوایی انواع جنگنده های نیروی هوایی ارتش از جمله جنگنده های ایرانی کوثر و صاعقه بر فراز حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، همزمان با بیست و نهم فروردین روز بزرگداشت ارتش این مراسم در مزار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

 در این مراسم 57 فروند از انواع بالگردهای هوانیروز ارتش در مراسم رژه روز ارتش به اجرای نمایش هوایی بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره) پرداختند. بالگردهای هوانیروز با عبور از مقابل جایگاه ریاست جمهوری آمادگی خود را برای انجام هر ماموریتی به نمایش درآوردند.

 

همچنین رژه هوایی با حضور انواع هواپیماها و جنگنده های شکاری و بمب افکن های نیروی هوایی ارتش بر فراز آسمان حرم مطهر امام خمینی (ره) از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

در این مراسم انواع جنگنده های نیروی هوایی ارتش از جمله جنگنده های ایرانی کوثر و صاعقه توانمندی های خود را در رژه هوایی به اجرا گذاشتند.

 

در این مراسم، بخش هایی از قدرت پهبادی، موشکی، دریایی، زره ای و پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نمایش دستاوردهای مختلف و تجهیزات بومی آجا و شرکت یگان های محمول و خودرویی و انواع بالگردها و هواپیماها در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) به نمایش گذاشته شدند و همزمان مراسمی در مراکز استان ها نیز با نمایش تجهیزات زره ای برگزار شد.

 

بنابراین گزارش، رژه دریایی نیز با حضور تعدادی از شناورهای دریایی نیروی دریایی ارتش از جمله ناوشکن و زیرسطحی های ایرانی در خلیج فارس و دریای عمان برگزار شد.

 

در بخشی از این مراسم چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند و در آسمان حرم مطهر امام (ره) به پرواز درآمدند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1262541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha