ارتش نماد اقتدار اسلامی

ارتش در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی گرفته تا روزهای کرونایی همواره حامی و مدافع مردم و مرزهای کشور بوده و امروز نماد اقتدار اسلامی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، از اقتدار که صحبت می‌شود نام ارتش جمهوری اسلامی ایران به اذهان خطور می‌کند، ارتشی که در تمام عرصه‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس زمینه‌ساز دفاع از این مرز و بوم بوده و با اقتدار و توان بالا برای دفاع از کشورمان قدم برداشته است.
 

در روزهای کرونایی، زمان وقوع سیل، در مقاطعی که نانوایی‌های سنندج دچار کمبود آرد شدند، و موارد بسیار، ارتش به کمک مردم آمده و در همه حال حامی و همراه مردم بوده است.
 

امروز نیز همزمان با روز 29 فروردین ماه ، رژه ارتش جمهوری اسلامی در سنندج همزمان با سراسر کشور برگزار شد، و عموم مردم و مسئولان شرکت کننده در این مراسم شاهد اقتدار نیروهای ارتش در این استان بودند.
 

حجت‌الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم، وفاداری ارتش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افتخاری برای همه ملت ایران خواند و اظهار کرد: همه ما باید به ارتشی که در اوج اقتدار خدمت‌رسان مردم و حامی ملت است افتخار کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ارتشیان را ملتزم به دین، اخلاق و اعتقادات دینی دانست و یادآور شد: ارتشیان انسان‌های پاک‌سرشت و پاک‌نیتی هستند که ضمن احساس مسئولیت در خدمت به مردم در می‌آیند.
 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: ارتش چه از لحاظ نظامی و چه وقایع غیرمترقبه مانند سیل و زلزله، به مردم خدمت کرده است.
 

امیر حمیدرضا رحمت‌پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده استان کردستان نیز در این مراسم یادآور شد: امروز همه می‌بینیم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج صلابت و آمادگی رزمی هستند و بنده هم به عنوان خادم مردم و ارشد ارتش در کردستان در روز حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان اعلام می‌کنم ارتش در این استان در اوج اقتدار، صلابت و آمادگی رزمی است.

کد خبر 1262557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha