توان بالای ارتش و نیروهای مسلح/ استقلال هر کشور در برابر نظام سلطه نیازمند تقویت قدرت نظامی است

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: هر کشوری که می‌خواهد براساس مبانی دینی در برابر نظام سلطه عالم مستقل باشد، باید قدرت نظامی خود را در برابر تجاوز دشمنان به کشور و نوامیس تقویت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (سه‌شنبه 29 فروردین) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گلستان گفت: وجود امنیت در هر جامعه‌ای نیازمند داشتن نیروهای نظامی و مسلح قوی است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: اندیشمندان و ایده پردازان بر این عقیده اند که امنیت باعث ایجاد توسعه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می شود.

 

وی با بیان اینکه یک سازمان قوی نظامی و نیروهای مسلح قدرت بالای یک کشور را به همراه دارد، ادامه داد: در واقع این سازمان‌ها پایه‌های قدرت ملی یک کشور را تامین می‌کنند.

 

آیت‌الله نورمفیدی اظهارداشت: اگر در بخش‌های مختلف یک جامعه امنیت وجود نداشته باشد آن جامعه رشد نمی کند و نیروهای مسلح قوی در ایجاد امنیت موثر هستند.

 

 

وی با اشاره به جایگاه بالای ارتش در کشور، گفت: با توجه به دستاوردهای روز نظامی با تکیه بر دانش و توان بومی، هر روز بر قدرت، صلابت، اقتدار و شکوه و عظمت ارتش افزوده می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: توان بالای ارتش و نیروهای مسلح کشور سبب رعب و وحشت دشمنان شده و تا فکر تجاوز و حمله به مرزهای ایران اسلامی را در ذهن نداشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: براساس آیات قرآن، روایات و احادیث ائمه اطهار (ع) بر مسئله تقویت بخش‌های نظامی به منظور جلوگیری از تجاوز دشمن به مرزهای کشور اشاره شده است، پیامبر اسلام (ص) نیز فرمودند:«یک پیکار در راه خدا در نزد من از 40 حج هم محبوب‌تر است».

 

آیت الله نورمفیدی افزود: بر اساس این فرموده نبی مکرم اسلام نیروهای مسلح از همان روزهای اول انقلاب با توجه به دشمنی‌های دشمنان در صحنه حضور داشتند و دشمنان و بیگانگان را شکست دادند.

 

وی تاکید کرد: هر کشوری که می‌خواهد براساس مبانی دینی در برابر نظام سلطه عالم مستقل باشد، باید قدرت نظامی خود را در برابر تجاوز دشمنان به کشور و نوامیس تقویت کند.

 

امام جمعه گرگان، امنیت امروز کشور را مرهون دلیرمردان و نیروهای مسلح در داخل و خارج کشور بیان کرد و گفت: مردم کشور ما باید به چنین نیروهای مسلحی افتخار کنند.

 

 

ارشد نظامی آجا در گلستان و فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی گرگان نیز در ادامه گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، معمار کبیر انقلاب اسلامی با درایت، صلابت، زکاوت و آینده‌نگری مانع از انحلال ارتش شد.

 

سرهنگ علی‌اکبر عرب افزود: ارتش ولایتمدار، مخلص، متعهد و پا در رکاب مقام معظم رهبری و در کنار ملت ایران ایستاده است.

 

 

 

 

کد خبر 1262561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha