فعالان کانون های مساجد شبکه منسجمِ جریان سازی فرهنگ مسجدمحور هستند

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت جایگاه شورای سیاستگذاری مساجد در احیاء و تقویت کارکردهای مساجد گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شبکه منسجم جریان سازی فرهنگ مسجدمحور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی آیین ضیافت افطار که سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از متولیان و مسئولان فرهنگی ارشد استان البرز در اردوگاه امام علی محمدشهر برگزار شد گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی و تکریم هنرمندان مسجدی قرار داریم که این مهم فرصتی برای تقدیر از تلاش هنرمندان عرصه مسجدی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شبکه منسجم جریان سازی فرهنگ مسجدمحور هستند در این میان شورای سیاستگذاری مساجد در احیاء و تقویت کارکردهای مساجد همچنین ائمه مساجد نقش ویژه در هدایت فعالان مسجدی دارند.

 

 

وی با اشاره به ظرفیت ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان البرز اظهار کرد: قالب فعالیت های فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد قرآن کریم و توجه به این کتاب الهی است.

 

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه همراهی و هم اندیشی مسئولان و متولیان نهادهای فرهنگی هنری استان در پیشبرد اهداف احیاء مسجد تراز اسلامی موثر است توضیح داد: بهره مندی از ابزار هنر در مسیر احیاء کارکردهای مسجد که در زمینه سرود به عنوان نمونه سرود سلام فرمانده ظهور پیدا کرد نشان می دهد که تا چه اندازه ظرفیت لازم برای بهره مندی از این ظرفیت ها وجود دارد.

 

 

طی این آیین از حسین شهبازی هنرمند شایسته و جوان مسجدی و انقلابی برای تربیت نیروهای فعال مسجدی در قالب گروه سرود قلب های بی قرار تقدیر و تکریم به عمل آمد همچنین از حجت الاسلام یاسر اسماعیلی روحانی جانبازی که در جریان حمله اغتشاشگران در آبان ماه سال گذشته مورد هجمه قرار گرفت نیز تجلیل و تکریم شد.

 

گفتنی است؛ طی این آیین از دختران و پسران روزه اولی فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد تقدیر به عمل آمد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1262595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha