مسجد مبنای مردمی سازی فرهنگ قرآنی است/ مجلس ارتقاء سطح فرهنگ عمومی را دنبال می کند

عباسی با اشاره به اهمیت جایگاه مجلس در رشد و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی به نقش کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: مسجد مبنای مردمی سازی فرهنگ قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، علیرضا عباسی با حضور در آیین ضیافت افطاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که سه شنبه ۲۹ فروردین در اردوگاه امام علی (ع) برپا شد گفت: مجلس ارتقاء سطح فرهنگ عمومی را دنبال می کند.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مهمترین کارکردهای مساجد، توجه به ارتقاء فرهنگ قرآنی است که در این زمینه مسجد مبنای مردمی سازی فرهنگ قرآنی است.

 

 

عباسی تصریح کرد: آموزه های دینی مبتنی بر قرآن کریم یکی از مهمترین راهبردهای جامعه اسلامی در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی است به همین منظور مساجد در پررنگ سازی نقش قرآن کریم با محوریت امام مسجد جایگاه ویژه ای دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت جریان سازی فرهنگی و نقش مساجد در زمینه رشد و جوان سازی جمعیت بیان کرد: یکی از موضوعات مورد توجه امروز جامعه ما که همواره مورد اشارت رهبرمعظم انقلاب قرار دارد، موضوع جمعیت و جوان سازی جمعیت است.

 

 

 

در پایان این ضیافت افطاری، از حجت الاسلام یاسر اسماعیلی، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد کمالشهر که در جریان آشوب های آبان ماه سال گذشته مورد اصابت چاقو قرار گرفت و مجروح شد، تقدیر و تکریم شد.

 

 

 

کد خبر 1262598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha