لندن برای برگزاری بزرگ‌ترین جشن عید فطر در اروپا آماده می شود

عید سعید فطر برای مسلمانان یک روز مهم به شمار می آید و مسلمانان منطقه وستفیلد لندن قرار بزرگ‌ترین جشن عید فطر در سطح اروپا را با پایان ماه مبارک رمضان برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از iraaqi،  مجله « British Muslim» در گزارشی نوشت: منطقه وستفیلد در لندن برای برگزاری بزرگ‌ترین مراسم عید در سطح اروپا در پایان ماه مبارک رمضان آماده می شود.

 

در این گزارش آمده است: عید فطر برای مسلمانان یک روز مهم و شگفت انگیز است. مسلمانان منطقه وستفیلد به همین مناسبت این روز بزرگ را در کنار غیرمسلمانان جشن خواهند گرفت.

 

براساس این گزارش، عید سعید فطر شاهد برپایی جشنواره‌ها و مراسم‌های بزرگ در این منطقه خواهد بود که برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود و فرصتی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و مذهب مسلمانان خواهد بود.

 

در این گزارش آمده است: جشن عید سعید فطر شاهد برپایی جشنواره خرید ویژه برای محصولات غذایی حلال و همچنین فعالیت های فرهنگی، هنری و تفریحی است.

 

برآورد می شود که بیش از 220 هزار نفر در آخر هفته در این جشن بزرگ مشاکت داشته باشند، به این معنی که وستفیلد یکی از شلوغ ترین تعطیلات آخر هفته خود را خواهد داشت.

 

کیتی ویل، مدیر کل شرکت وستفیلد لندن گفت: جامعه مسلمانان برای ما بسیار مهم هستند و ما مفتخریم که از جشنواره لندن عید فطر استقبال کنیم.

 

ویل افزود:  این رویداد تبدیل به نقطه مهم تقویم رویدادهای فرهنگی ما شده است و ما مشتاقانه منتظریم تا بار دیگر از خانواده ها و افراد مسلمان و همچنین پیروان سایر مذاهب استقبال کنیم تا در این جشن فوق العاده شرکت کنیم.

کد خبر 1262644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha