انس با قرآن در جوار امامزاده ابوالعباس محمد (ع) اصفهان

محفل سی شب با حافظان قرآن کریم به همت یاوران و خادمیاران رضوی کانون خدمت رضوی امامزاده ابوالعباس محمد(ع)اصفهان برگزار شد.

مسئول کانون خدمت رضوی امامزاده ابوالعباس محمد(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به ارزش و جایگاه ماه پربرکت رمضان گفت: این ماه در روایت های اسلامی ماه خدا و میهمانی پیامبر اکرم خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می کند چه بساکه ما هم این بستر را فراهم آورده و میزبان مردم شهر هستیم.

علیرضا مهتری بیان کرد: ویژه برنامه هایی از سوی کانون در ماه مبارک رمضان برگزار شده است که می‌توان به محفل جزء خوانی سی شب با حافظان قرآن کریم که توسط حافظان برتر استانی و کشوری برگزار می شود و همچنین رواق آیینه در کنار محفل هرشب میزبان ۱۰۰ کودک و نوجوان رضوی است که باهدف انتقال مفاهیم دینی و قرآنی در قالب بازی و سرگرمی برگزار می شود.

وی افزود: در پایان محفل هرشب، از طرف آستان مقدس تبرکی وافطاری ساده که از شب اول ماه مبارک تاکنون قریب به تعداد ۱۵۰ هزار بسته در بین مردم و زائران توزیع گردیده است.

مسئول کانون خدمت رضوی در پایان عنوان کرد: همچنین میزخدمت رضوی با حضور کارشناسان واساتیدحوزه علمیه قم و اصفهان،حجج الاسلام باقری و سلمانی در زمینه های مشاوره خانواده،روابط زوجین،اختلافات زناشویی،تربیت کودک و نوجوان در کنار مراسم دایر می شود.

کد خبر 1262660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha