به موضوعات معرفتی دانش آموزان توجه ویژه ای شود

به گفته افشارچی، در آموزش و پرورش بایستی به موضوع معرفتی دانش آموزان توجه ویژه شود و مربیان پرورشی در این زمینه نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در شورای آموزش و پرورش استان از دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه اجتماعی یاد کرد و گفت: در تمام جوامع به آموزش و پرورش توجه خاصی می شود.

 

وی بر ضرورت حساسیت دستگاه تعلیم و تربیت نسبت به تغیرات جهانی گفت: در آموزش و پرورش بایستی به موضوع معرفتی دانش آموزان توجه ویژه شود و مربیان پرورشی در این زمینه نقش مهمی دارند.

 

استاندار زنجان با تاکید بر مشارکت و نقش آفرینی اولیا در مدارس اضافه کرد: یکی از وظایف آموزش و پرورش اعتماد مردم و حاکمیت است و اگر اولیا بیشتر با مدرسه در ارتباط باشد این اعتماد شکل می گیرد.

 

افشارچی به موضوع رتبه بندی معلمان نیز اشارهکرد و گفت: به رغم مشکلاتی که در روزهای پایانی سال در پرداخت مطالبات و حقوق معلمان شاهد بودیم اقدامات مثبتی در این حوزه انجام شده است.

 

به گفته استاندار زنجان دولت سیزدهم به رغم فشارهای مالی که داشت بحث رتبه بندی معلمان را که حدود 11 سال مطرح بود را به سرانجام رساند.

کد خبر 1262679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha