یک روحانی در هر پایگاه نظامی صفر مرزی تیپ ۲۳۰ فعالیت می کند

حجت الاسلام پورمیرزا گفت: تعداد روحانیون مستقر در مرز و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی چند برابر هستند و در هر پایگاهی یک روحانی فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام حسن پورمیرزا امروز (چهارشنبه 30 فروردین) به مناسبت 29 فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با خبرنگاران گفت: تعداد روحانیون مستقر در مرز و تیپ 230 چند برابر هستند و در هر پایگاهی یک روحانی فعالیت می کند.

 

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی در استان های گلستان، مازندران و سمنان افزود: این روحانیون اعزامی از قم هستند که در دورترین نقطه صفر مرزی حضور دارند و فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه تا قلب ساخته نشود نمی توان هیچ کاری را انجام داد، گفت: باید در کنار مسائل نظامی، بعد معنوی هم باشد، وقتی بعد معنوی نباشد نمی توان کاری انجام داد.

 

حجت الاسلام پورمیرزا ادامه داد: این روحانیون به غیر از ایام عادی سال نیز در ماه مبارک رمضان و محرم نیز برنامه های ویژه ای برگزار می کنند که برگزاری کلاس های قرآنی، تفسیر و قرآن خوانی از برنامه های ماه مبارک رمضان است.

 

وی، برگزاری مراسمات عزاداری و سخنرانی را نیز از برنامه های ماه محرم بیان کرد و افزود: برگزاری نشست های چهره به چهره، حلقه های معرفت و جلسات بین سربازان و روحانی و بیان مشکلات سربازان از برنامه های دیگر روحانیون در نقطه صفر مرزی است.

 

 

 

کد خبر 1262683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha