حمایت سازمان هیأت و تشکل‌های دینی از مجموعه‌های دینی پیشران

مدیر بخش فراهیأت مهرواره «هوای نو» گفت: سازمان هیأت و تشکل‌های دینی بنا دارد مجموعه‌های دینی پیشران که به‌عنوان الگو و نمادهای حرکت روبه‌جلو، اتفاقات محوری را شکل می‌دهند، مورد حمایت قرار دهد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی وافی» اظهار کرد: در «هوای نو» سه اتفاق «شبکه‌سازی، تعامل و ارتباط» میان هیأت‌ها و مجموعه‌های مذهبی شکل می‌گیرد تا زمینه حمایت‌های متمرکز و پشتیبانی جدی از این مجموعه‌ها فراهم‌ شود.

 

مدیر بخش فراهیأت مهرواره «هوای نو» اضافه کرد:  لذا در «هوای نو» زمینه تبادل و تبیین ایده‌ها، نوآوری‌ها و ابتکارات میان هیأت‌های مذهبی، نخبگان و اساتید حوزه هیئت و فرهنگ ایجاد می‌شود.

 

حجت‌الاسلام وافی ادامه داد: «فراهیأت» از دو محور اصلی «رویدادها» و «حامیان و بانیان» تشکیل شده است. در این بخش؛ «فراخوان‌ها، پویش‌ها و ویژه‌برنامه‌ها» ذیل محور رویدادها همچنین خدمات «هنری رسانه‌ای، آموزشی و پژوهشی، حمایتی پشتیبانی و سازماندهی و تشکیلاتی» ذیل بخش «حامیان و بانیان» قرار می‌گیرند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد «فراهیأت» جریان و الگوسازی است، این بخش به اشخاص و مجموعه‌هایی که با ابتکار، خلاقیت و نواندیشی؛ زمینه تحول، تعالی و رشد هیأت‌های مذهبی را فراهم ساخته‌اند و منشأ اثر هستند، توجه دارد. سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور

کد خبر 1262694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha