جهش مشارکت مردمی در دهاقان برای کمک به آزادی زندانیان

فرماندار دهاقان از جهش دو برابری مشارکت مردمی این شهرستان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی جمشیدیان» عصر روز چهارشنبه(30 فروردین) در  در جشن‌گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان اصفهان اظهارداشت: خیرخواهی و اقدامات داوطلبانه در بین مردم دهاقان نهادینه شده و مشارکت خوبی در این حوزه وجود دارد.

فرماندار دهاقان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته مردم این شهرستان 10 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند، افزود:  امسال جهش دو برابری در مشارکت مردمی این شهرستان برای این امر خیر رقم خورده و میزان آن به 20 میلیارد ریال رسید.

وی ادامه داد: همت و اراده خوبی در بین این مردم وجود دارد تا اینکه بتوانند مشکلی از زندگی دیگران رفع و به جامعه کمک کنند.

 

جمشیدیان با اشاره به اینکه امسال چهار هزار بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند تهیه شده، خاطرنشان کرد:‌ این همکاری و همدلی بین مردم فرصت های خوبی را برای گره گشایی فراهم می کند.

وی اضافه کرد: آزادی زندانی جرائم غیر عمد به رفع مشکل خانواده های آنان و رفع گرفتاری کمک کرده از این جهت مردم پیشتاز در این امر هستند.

 

فرماندار دهاقان در بخشی از سخنان خود احساس خوب مردم و مشارکت بخشی آنان در امر خیر را فرصتی برای این شهرستان بیان کرد و اذعان داشت: امسال از خیرین سال گذشته در امر آزادی زندانیان تجلیل شد.

وی اضافه کرد: تلاش صدا و سیمای اصفهان، ستاد دیه و مسئولان برنامه یک شهر ضیافت فرصت خوبی را برای هم افزایی در آزادی زندانیان فراهم کرده است.

 

جمشیدیان فعالیت های گردشگری در این خطه را حائز اهمیت دانست و گفت: در این ایام میزبان حجم زیادی از گردشگران و مسافران به این شهرستان برای بهره گیری از طبیعت بکر هستیم.

کد خبر 1262725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha