تبیین و تقویت روحیه امید نقطه برابر پمپاژ ناامیدی دشمن است

طالبی گفت: رسالت اهل عمل، تبیین و تقویت روحیه امید در نقطه برابر پمپاژ ناامیدی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مجتبی طالبی در مراسم افطاری وحدت و مقاومت در گرگان گفت: رسالت اهل عمل، تبیین و تقویت روحیه امید در نقطه برابر پمپاژ ناامیدی دشمن است.

 


تهیه کنننده و کارشناس صداوسیما با اشاره به اهمیت موضوع شناخت گذشته در بیانیه مقام معظم رهبری، افزود: ما امروز از دولت سازی عبور کردیم و تحت حمایت دولت مقدر ایران اسلامی با انواع اقوام و مذاهب هستیم.

 


وی با بیان اینکه، تمدن یک پله بالاتر از امت است و در آنجاست که بحث تمدن سازی مطرح می شود، بیان کرد: امروز کسانی که پمپاژ ناامیدی می کنند در شارلاتانیسم رسانه ای خود رسیدن به تمدن نوین اسلامی را غیر قابل دسترسی می دانند اما رسالت اهل عمل این باشد که روحیه امید را در برابر پمپاژ ناامدی دشمن، تبیین و تقویت کنند.

 


طالبی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی و اسلامی بود، افزود: امروز جنس دشمنی دشمنان هم از جنس فرهنگی است و می توان گفت که جنس فرهنگی در دوره ما رسانه ها و سبک زندگی می باشند.

 

 

وی تصریح کرد: فلسفه ما باید فلسفه عبرت گرفتن از گذشته باشد تا در ترسیم افق آینده بتوانیم از آن استفاده کنیم.

 


تهیه کنننده و کارشناس صداوسیما با بیان اینکه رسیدن به تمدن نوین اسلامی افق پیش روی امت اسلامی است، بیان کرد: تمدن بزرگ اسلام در گذشته شکل گرفته بوده و امروز به برکت مجاهدات علمی دانشمندان ایران و اسلام تمدن نوین اسلامی محقق خواهد شد.

 

 

کد خبر 1262770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha