ارائه خدمات پزشکی رایگان به مددجویان زنجانی

به گفته صالحی، دو گروه از اردوهای جهادی با حضور در شهرستان زنجان و شهر صائین قلعه خدمات پزشکی رایگان به مددجویان ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از فعالیت اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی گفت: سال گذشته در اقدامی خداپسندانه دو اردوی جهادی با حضور در مناطق محروم نسبت به ویزیت مددجویان این نهاد اقدام کردند.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی «یشفین» ویزیت 25 نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان زنجان را انجام داد، افزود: همچنین اردوی جهادی شهید چمران نیز خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به 1701 نفر در قالب خدمات دندانپزشکی، ویزیت عمومی و متخصص، مشاوره تغذیه، معاینه مامایی، روانشناسی، غربالگری قند خون ارائه داد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: پس از انجام معاینات مربوطه مددجویان نیازمند درمان تخصصی‌تر به مراکز درمانی مربوطه معرفی شدند.

 

وی با قدردانی از اردوهای جهادی همکار با کمیته امداد افزود: برگزاری این اردوهای جهادی در ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بسیار موثر بوده و توسعه این فعالیت ها با استفاده از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی از اولویت های این نهاد در این بخش است.

 

صالحی ادامه داد: بر همین اساس با انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه فی ما بین کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی توسعه اردوهای جهادی به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی از برنامه های کمیته امداد استان زنجان در ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به ولی نعمتان عزیز است.

کد خبر 1262775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha