میزبانی حرم مطهر شاهچراغ(ع) از روزانه ۵۰ هزار زائر در ایام نوروز

صحرائیان گفت: آستان مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در ایام نوروز میزبان و پذیرای روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از اقصی نقاط کشور بوده است.

علیرضا صحرائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آستان مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در ایام نوروز میزبان و پذیرای روزانه بیش از 50 هزار نفر زائر و گردشگر از اقصی نقاط کشور بوده است.

 

معاون توسعه و عمران آستان مطهر حضرت شاهچراغ(ع) افزود: بیشترین جمعیت زائران را در لحظه سال تحویل و همچنین دومین شب از لیالی قدر و همزمان با سالروز شهادت امام علی(ع) میزبان بودیم که موج جمعیت، تکمیل صحن های حرم مطهر را به همراه داشت.

 

وی با اشاره به فعالیت های آستان مطهر شاهچراغ(ع) در طول ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: جزءخوانی قرآن کریم، برنامه های سخنرانی مذهبی با بیان سخنرانان مطرح، فعالیت ویژه بوستان کودک، برپایی نمایشگاه نسخ خطی قرآن، برپایی موکب و چایخانه حرم فعالیت های آستان مطهر احمدی و محمدی و میزبانی از خانواده شهدای حادثه تروریستی آستان مطهر شاهچراغ(ع)، را در ایام ماه مبارک رمضان شامل شده بود.

 

صحرائیان با اشاره به ثبت 2 هزار حامی ایتام در شب 21 ماه رمضان به همت زائران آستان مطهر شاهچراغ(ع)، خاطرنشان کرد: توزیع هر شب 500 پرس وعده افطاری میان زائران و همچنین توزیع وعده سحری در ایام ماه رمضان صورت گرفت که هزینه آن توسط یکی از زائران تامین شد.

کد خبر 1262791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha