بزرگداشت روز بسیج کارگری از راه اندازی پویش نذر خون تا معرفی الگوی زن موفق مسلمان

حسینیان با بیان اینکه قدرشناسی از کارگران به منزله ایجاد امنیت شغلی برای این قشر محسوب می شود، گفت: تلاش داریم در روز بسیج کارگری ضمن تجلیل از بانوان فعال در حوزه تولید، الگوی زن موفق مسلمان را نیز معرفی کنیم .

سیدجوادحسینیان- مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا- در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه نهم اردیبهشت سالروز تشییع پیکر مطهر سردار شهید «عبدالحسین برونسی» به عنوان روز «بسیج کارگری» است،‌ اظهار کرد: امسال برنامه های متعدد و متنوع برای بزرگداشت این مناسبت در دستور کار داریم.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰عنوان برنامه به دست سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا رسیده است و از این تعداد ۲۲برنامه به عنوان برنامه محوری استان انتخاب شده است، افزود:برپایی محفل انس باقرآن، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج،‌برگزاری مراسم تجلیل از برترین های نشان اقتصادمقاومتی در صنایع چوب و کاغذ مازندران، برپایی میز خدمت، راه اندازی‌ پویش نذر خون، افتتاح خط تولید تعدادی از واحد های تولیدی و ... از جمله این برنامه هاست.

 

حسینیان با بیان اینکه تجلیل از ارزیابان نشان اقتصاد مقاومتی نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: بسیج کارگری از سال گذشته بند اعطای نشان اقتصاد مقاومتی برگرفته از منویات رهبری را در دست اجرا دارد.

 

وی افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی،‌ تجلیل از بانوان کارگر با محوریت معرفی الگوی زن موفق مسلمان ایرانی و... نیز با هدف ایجاد امید و انگیزه و کمک به شرکت ها و مراکز تولیدی برگزار می شود.

 

حسینیان با بیان اینکه قدرشناسی از کارگران به منزله ایجاد امنیت شغلی برای این قشر  محسوب می شود، گفت: همچنین تلاش داریم در راستای تحقق شعار سال رهبری موانع تولید و گره های پیش روی تولید رفع شود تا شاهد مهار تورم و رشد تولید در کشور باشیم.

کد خبر 1262796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha