نشست آموزشی اخلاق مدیران با محوریت دوران ظهور مهدویت برگزار می شود

احمدی چگنی گفت: جلسات آموزشی اخلاق مدیران با محوریت دوران ظهور مهدویت و تکریم ارباب رجوع به میزبانی فرمانداری شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

محمد باقر احمدی چگنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: این دوره های آموزشی با حضورمدیرمرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران وبا نگاه دوران ظهورمهدویت در عصر جدیدو مدیریت مدیران با همکاری و تعامل با سایر مدیران برگزار می شود.

 

فرماندار خرم آباد بیان کرد: جلسات آموزشی اخلاق مدیران با محوریت دوران ظهور مهدویت و تکریم ارباب رجوع به میزبانی فرمانداری شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

 

وی همچنین از ایجاد قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خرم آباد خبرداد و بیان کرد:اولین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان خرم آباد در سال جدید تشکیل شده است.

 

احمدی چگنی خاطرنشان کرد: مساله جمعیت یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است که توجه به این امر یک فریضه برای مسئولین و آحاد مردم عنوان گردیده است.

 

وی با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر ضرورت همکاری و همراهی دستگاهها و جدیت در اجرای مصوبات این قانون و ورود میدانی گروههای مردمی و جهادی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

کد خبر 1262817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha