امروز دشمنان اسلام از گسترش انقلاب اسلامی احساس خطر جدی کردند

اسدی یاس را از جنود شیطان دانست و گفت: دشمنان تلاش می کنند مردم را مایوس کنند و اطراف این کشور همانند گرگ زوزه می کشند اما جرات نخواهند کرد  نگاه چپ به این کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود،  سردار محمدجعفر اسدی _ مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی_  امروز ( پنج شنبه، ۳۱ فروردین) در دومین یادواره سالگرد شهید محمدعلی حق بین سردار جبهه مقاومت که در سالن ۲۲ بهمن لنگرود برگزار شد، گفت:  دشمنان نظام اسلامی تلاش دارند با عوض کردن جای حق و باطل، افکار عمومی را تحریف کرده تا به اهداف شوم خود دست یاند که در همین راستا یکی از مطالبات مهم رهبر انقلاب تبیین درست مسائل است و امروز وظیفه اصلی همه ما جهاد تبیین است.

 
مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز همه دشمنان اسلام احساس خطر جدی کردند، افزود: وقفه ای که حضرت امام راحل در آن ایام تاریخ در زمان ستم شاهی فرمودند به ثمر نشسته و وضعیتی که امام راحل ترسیم کردند در حال وقوع است ما شیعیان عالم زمانی الگویی نداشتیم اما امروز همه انسان های آزاد عالم الگوی خود را قاسم سلیمانی قرار دادند.


اسدی ادامه داد:  ما برای همه عالم و هر انسان آزاده ای که جوان مرد، غیرت و انسانیت داشته باشد به دنبال الگوهایی در ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امام راحل به همه ما عزت داد تا در دنیا سرمان را بالا نگه داریم و یار مظلوم در هر کجای عالم باشیم، تصریح کرد:  ما به جهان الگو دادیم که هر کسی می خواهد موفق باشد باید به خدا تکیه کند و دست خود را بر دوش مردم خود نگه دارد.
 مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاس را از جنود شیطان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند مردم را مایوس کنند و اطراف این کشور همانند گرگ زوزه می کشند اما جرات نخواهند کرد  نگاه چپ به این کشور داشته باشند.

اسدی با بیان اینکه سید حسن نصر الله مقلد حضرت امام ( ره)بوده و امروز مقلد مقام‌معظم رهبری است ، اظهار کرد:
طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی جای جای کره زمین پیدا شد و بیش از ۴۰ سال است جنگ در منطقه ما فقط برای جمهوری اسلامی بود و به لطف خدا این آتش جنگ به اروپا کشانده شده است.


وی با بیان اینکه سردار حق بین همواره جهاد در راه خدا را انتخاب کرد و در این راه عزتمندانه مقابل دشمن ایستاد، تصریح کرد:  سردار حق بین هم در جنگ تحمیلی و هم در نبرد با داعش با تمام توان خود وارد عمل شد و در سوریه فقط به دنبال بحث دفاع از حرم اهل بیت نبوده و در نبرد با داعش نیز این سردار حق بین بود که فاتح میدان علیه دشمن بود و سردار حق بین سند افتخار ماست.

اسدی ادامه داد: سایه جنگ را همین قهرمانان از سر مردم برداشتند  و ما وظیفه داریم بصیرت را زیاد کنیم و یاس و ناامیدی سلاح شیطان است و با همین سلاح است که در بین مردم تفرقه‌افکنی می کنند که در این زمینه نیز مردم ما باید هوشیار باشند.

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: هر کشوری که با استکبار ارتباط برقرار کند به ذلت می رسد و جمهوری اسلامی ایران  هیچگاه جلوی استکبار سر خم نخواهد کرد.

  گفتنی است، سردار بزرگ اسلام شهید محمد علی حق بین از فرماندهان عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین  «نبل» و «الزهرا» و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که سردار حق‌بین چند سال در جبهه مقاومت تحت نظر حاج قاسم سلیمانی به مقابله با تروریست‌ها پرداخت و با مدیریت و درایتی که داشت موجب پیروزی‌های متعددی در منطقه شد که به همین دلیل در سال ۱۳۹۸ مفتخر به دریافت نشان فتح سه شد.




 

کد خبر 1262866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha