دیدار ورزشکاران کوهنورد با خانواده شهید مدافع حرم در آران و بیدگل

اعضای گروه کوهنوردی پرواز با خانواده شهید مدافع حرم شهید مصطفی زاهدی در آران و بیدگل دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با ماه مبارک رمضان، اعضای گروه کوهنوردی پرواز برای تکریم مقام شهید با خانواده سردار شهید مصطفی زاهدی دیدار کردند و یاد و خاطره شهید را گرامی داشتند.

 

فرزند شهید مصطفی زاهدی در این دیدار گفت: پس از شهادت حاج مصطفی خیلی‌ها به دیدار خانواده آمده یا جلسه روضه برگزار کردند تا همدردی خود را با خانواده شهید نشان دهند ولی در این هنگام موضوعی اتفاق افتاد که با همه متفاوت بود!

 

وی افزود: یک کوهنورد که هیچ شناختی قبلی از ایشان نداشتیم صعود خارجی خود را به پدر شهید ما تقدیم کرد و نشان داد که در ارتفاعات کوه‌ها و آن هم در کشور خارجی به یاد پدر ما بوده است.

 

فرزند شهید زاهدی ادامه داد: جنس این همدردی با همه متفاوت بود و باعث خوشحالی خانواده شهید شد.

 

محمد جواد نجات‌خواه مربی باشگاه پرواز نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از صعود به قله «لنین قرقیزستان» پرداخت و گفت: وقتی گروه تصمیم گرفت به قله صعود کند چند روزی هوا خراب بود و به کوهنوردان اجازه صعود نمی‌داد. در تماسی که با یکی از دوستان در منطقه داشتم پیشنهاد شد صعود را با نام حضرت فاطمه سلام‌الله علیها شروع کنیم که با عمل به این پیشنهاد، صعود با موفقیت همراه شد.

 

سردار مصطفی زاهدی بیدگلی که در جنگ تحمیلی ایران و عراق افتخار جانبازی داشت ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در عملیاتی که جهت پاکسازی حرم حضرت زینب (س) از باقی مانده گروهک های تکفیری انجام شده بود بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 1262898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha