چهار ورزشکار در بند آزاد شدند

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: چهار ورزشکار بدهکار مالی با کمک جامعه ورزشی از بند آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام « جواد محمدی» شامگاه پنجشنبه(31 فروردین) با حضور در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان اظهارداشت: جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم

غیر عمد ویژه ورزشکاران گرفتار در بند با حضور مسئولان هیات های ورزشی، خیرین و جامعه ورزشکار استان اصفهان در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در این مراسم با اهتمام همگانی حاضرین، نزدیک به یک میلیارد ریال برای این امر خیر اختصاص یافت و چهار ورزشکار بدهکار مالی با از  بند آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

 

وی ادامه داد: منش و عیار پهلوانی نهفته در روحیه ورزشکاران موجب شده که آنان در فعالیت های خیرخواهانه مثل آزادی زندانیان غیرعمد و تهیه و توزیع بسته های معیشتی مشارکت داشته باشند.

به گفته محمدی، رفتارهای خیرخواهانه ورزشکاران که برگرفته از اخلاق حسنه نهفته در وجودشان می تواند الگوسازی برای جامعه و پیشرفت در حوزه های مختلف باشد.

 

وی نگرش فرهنگی و اخلاقی در بین ورزشکاران یکی از مقوله های مهم برشمرد و اذعان داشت: ورزشکاران این استان چنین معرفت و اخلاق برتر را در وجود خود نهفته کرده و همواره اخلاق مداری آنان را می بینیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: کمک به آزادی زندانیان غیرعمد یک حرکت مهم برای کمک به جامعه و سلامت زندگی آنان به حساب می آید که مشارکت خوبی را در استان رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: چنین سنت و فرهنگ های ناب مایه برکت و پیشرفت خواهد شد و جامعه از فیض معنوی و برکات آن بهره مند می شود.

کد خبر 1262908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha