صدای شکسته شدن پیکره رژیم صهیونیستی به گوش می رسد

آیت الله عابدینی گفت: وضعیت رژیم صهیونیستی در این ایام به گونه ای شده که سرپیچی نظامیان آنها هم از این رژیم آغاز شده و در واقع شکسته شدن هیبت این جرثومه به گوش می رسد و ان شالله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی -امام جمعه قزوین- در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه یکم اردیبهشت) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در آستانه عید سعید فطر قرار داریم که این عید بزرگ را به همه مسلمانان تبریک می گوییم عیدی که از آن به عنوان عیدالله الاکبر یاد می شود.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: بر اساس فرمایش حضرت علی (ع) در یکی از خطبه های نماز عید فطر، این روز عید است برای آن کسی که خداوند متعال نماز و روزه اش را پذیرفته و هر روزی که انسان به معصیت آلوده نشود و عبادت خداوند را به جای آورد، آن روز عید است.

 

وی عنوان کرد: عید فطر عید بزرگی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از همین رو نماز عید سعید فطر در این روز باید با شکوه و عظمت برگزار شود و این شکوه باید در مصلاهای برگزاری نماز دیده شود.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: همه باید تلاش کنند تا نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور مردم به صورت متمرکز و در یک محل برگزار شود و نمازگزاران در صفوفی در کنار هم در پیشگاه خداوند متعال «یا اهل الکبریاء و العظمه» را بخوانند.

 

وی در ادامه با اشاره به تحولات سیاسی در منطقه اظهار کرد: تحولات بزرگ و جدی در منطقه در حال رقم خوردن است به طوری که سوریه که زمانی برخی کشورهای عربی آن را طرد کرده بودند امروز در حال برقراری روابط دیپلماتیک با آن هستند.

 

امام جمعه قزوین تأکید کرد: همچنین شاهد هستیم که کشورهای مختلف می کوشند که در معاملات خود دلار را کنار بگذارند و این امر موجب تضعیف آمریکا شده و تحولاتی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی توضیح داد: موضوع دیگری که در این ایام شاهد بودیم برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف کشور بود، امروز وضعیت رژیم صهیونیستی به گونه ای شده که سرپیچی نظامیان آنها هم از این رژیم آغاز شده و در واقع شکسته شدن هیبت این جرثومه به گوش می رسد و ان شالله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

 

آیت الله عابدینی به سالروز تأسیس سپاه پاسداران اشاره و اعلام کرد: یکی از مناسبت های پیش روز سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی انقلابی که بسیاری از خطرها را از این ملت دوره کرده و موجب امنیت این کشور و حتی سایر کشورها شده است و ان شاالله خداوند متعال هر روز بر قوت و توان نیروهای مسلح ایران اسلامی بیافزاید.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اعتکاف در قزوین با حضور گسترده جوانان و نوجوانان خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم اعتکاف در ماه مبارک رمضان با حضور پرشور نوجوانان باعث امیدواری است و بر خلاف آنچه دشمنان القا می کنند که جوانان از دین برگشته اند ولی اینگونه مراسم ها نشان دهنده گرایش جوانان به دین و معنویت است.

 

امام جمعه قزوین در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری نمازهای جمعه و جماعات در مساجد یادآور شد: در فرمایشی از امام صادق (ع) آمده است که هیچ قدمی نیست که در راه نماز جمعه برداشته شود مگر اینکه خداوند جسم صاحب این قدم را از آتش جهنم دور نگه دارد، ان شاالله خداوند متعال توفیق دهد نماز جمعه و جماعات را در همه مساجد برگزار کنیم.

 

کد خبر 1262945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha