سپاه پاسداران قدرت‌های مدعی در دنیا  را ذلیل کرده است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس در خصوص خنثی کردن فتنه‌های کشوری و منطقه‌ای حضوری فعال داشت و سپاه قدرت‌های مدعی را ذلیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با گرامی داشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: تفکر سپاه تفکر ولایت علوی و حسینی است، سپاه پاسداران امروز یک نیروی فرامرزی موفق است، آرامش امروز ایران و منطقه مدیون رشادت‌های این نیروی مخلص است.

وی با اشاره به خدمات بی شمار سپاه برای حفظ و حراست از کشور گفت: پیشینه سپاه از زمان انقلاب است، همه نیروهای این نهاد افراد با تجربه و مخلصی هستند که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس، خنثی کردن فتنه‌های کشوری و منطقه‌ای حضور داشتند.

امام جمعه قرچک افزود: سپاه با دفاع از ارزش‌های اسلامی، حراست از تمامیت ارضی ایران، مقابله با هر آن کسی که می‌خواستند به نظام اسلامی ضربه بزنند ایستادگی کردند و بین مردم محبوب شدند، سپاه قدرت‌های مدعی را ذلیل کرده است.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان عنوان داشت: سپاه در جهت ترویج تفکر عاشورا، رواج اندیشه مولای متقیان علی (ع) و واقعه غدیر پیشرو بوده و توانسته است به خوبی در این راستا اقدامات ارزنده ای انجام دهد.

کد خبر 1262950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha