قدرت سپاه پاسداران در منطقه و دنیا خودنمایی می‌کند

حجت‌الاسلام محمدیان، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران برای ایران و محدوده خاصی نیست گفت: تقدس، جایگاه رفیع و قدرت بالای سپاه در منطقه و دنیا خودنمایی می‌کند.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تقدس، جایگاه رفیع و قدرت بالای سپاه در منطقه و دنیا خودنمایی می‌کند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران برای ایران و محدوده خاصی نیست افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی هر جا که بوی انقلاب بیاید، سپاه در آنجا ایفای نقش می‌کند و این برگرفته از تفکر عمیقی بوده که پایه و بنای این نهاد را به وجود آورده است.

 

وی با بیان اينکه هر جا صدای مظلومی بلند شود، سپاه به یاری آن می‌شتابد و در هر جا کفر وجود داشته باشد، با آن مقابله می‌کند اذعان کرد: سپاه صرفا نهادی نظامی نیست بلکه این نهاد برای هرگونه کمک‌رسانی و یاری رساندن و مقابله با ظلم و کفر آمادگی دارد.

 

حجت‌الاسلام محمدیان، تصریح کرد: سپاه با دید و تفکری کلی، جهان‌بینی اسلامی دارد و در چارچوب دین مبین اسلام حرکت و در تمامی مسائل و زمینه‌ها از جمله فرهنگی، سیاسی و اقتصادی که نیاز باشد ورود می‌کند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، با اشاره به آیه ۶۰ سوره انفال که بر روی آرم سپاه قرار داد خاطر نشان کرد: خون شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پشتوانه‌ای برای ماندگاری این نهاد تبدیل شده است.

کد خبر 1263090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha