شهدای امنیت بیشتر از سایر شهدا مورد هجمه دشمنان قرار گرفتند

فائزی با بیان اینکه شهدای امنیت بیشتر از سایر شهدا مورد هجمه دشمنان قرار گرفتند گفت: این شهدا در فضای غبارآلود ایجاد شده توسط دشمن به یاری دین و انقلاب شتافتند و خداوند هم شهادت را نصیبشان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، محمد فائزی_ مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به همراه جمعی از روسای ادارات آستانه اشرفیه با خانواده شهید امنیت «مجید یوسفی» دیدار و گفت و گو کرد.

فائزی با بیان اینکه شهدا مانند چراغ روشن، راه و مسیر انقلاب اسلامی را به ما نشان می دهند گفت: تمامی شهدای انقلاب اسلامی اعم از شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت برای ما ارزشمند و دارای جایگاه رفیع می باشند.

وی با اشاره به اینکه اما دشمن بیشترین هجمه را به شهدای امنیت وارد کرد افزود: این شهدا در فضای غبارآلود ایجاد شده توسط دشمن به یاری دین و انقلاب شتافتند و خداوند متعال هم شهادت را به عنوان پاداش کار بزرگ شان نصیب بندگان خاص خود، نمود.

فائزی تصریح کرد: خانواده های شهدا با سختی و مرارت های فراوانی روبرو هستند و وظیفه مسئولین است که بر حسب ادب و قدردانی بتوانند گاهی به دیدار این خانواده ها آمده و پای صحبت های آن بنشینند.

علیرضا پایمرد_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستانه اشرفیه نیز دیدار با خانواده معظم شهدا را فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های والای شهیدان عنوان کرد و گفت: فقط افرادی که با هزاران بار افتادن مجدداً بلند شدند و از جاده عشق خارج نشدند، به درجه شهادت نائل می شوند.

وی خاطر نشان کرد: امروز شهدا نظارگر تمام کارهای ما هستند و این بار مسولیت ما را سنگین‌تر خواهد کرد.

پایمرد تصریح کرد: ما هم از خدا می خواهیم ما را از مسیر رودخانه ای که به دریا می پیوندد خارج نکند.

گفتنی است، شهید مجید یوسفی متولد 1357 در آستانه اشرفیه، 17 آبان‌ماه 1401 بسیجی‌ مدافع امنیت بود که توسط عده‌ای از اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل شد و نامش برای همیشه به عنوان سومین شهید امنیت در استان گیلان ثبت شد.

از شهید «مجید یوسفی» دو فرزند به نام‌های محمدصالح و احمدرضا به یادگار مانده است.

کد خبر 1263106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha