مسئله حجاب یک امر فطری و مربوط به همه است

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه دشمن مساله بدحجابی را مخالفت با نظام قلمداد می کند، گفت: آگاهی بخشی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی حجاب و عفاف و ارزش های دینی و اسلامی، افزود: مسئله حجاب یک امر فطری و مربوط به همه است.

 

وی ادامه داد: مسئله حجاب در بین  ادیان بزرگ الهی یک امر واجب و ضروری ذکر شده است. جوامعی که به مسئله دیانت و مسئله حجاب توجهی نداشته باشند قطعاً آسیب خواهند دید.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا خاطرنشان کرد: دشمن مدتی است از طريق مسئله حجاب به مقابله با کشور ما برخاسته و در واقع آن را مخالفت با نظام قلمداد می کند.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف و راه های مقابله با توطئه های دشمنان، افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری برای همه ما فصل الخطاب است.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا در ادامه با تأکید بر لزوم توجه ویژه ی دستگاه ها بخصوص آموزش و پرورش و گروه های مختلف جامعه و رسانه ها نسبت به آگاهی بخشی و معرفت افزایی پیرامون مسئله حجاب، اظهار کرد: لازم است ثمرات بسیار مثبت حجاب و عفاف و آثار منفی کم حجابی و بی حجابی در زندگی فردی و اجتماعی انسان برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

 

امام جمعه رومشکان، اظهار کرد: والدین میبایست فرزندان خود را نسبت به رعایت حجاب و عفاف تشویق و ترغیب کنند.

کد خبر 1263137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha