رشد و تعالی زندگی بر مدار اخلاق و تفکر محقق می شود

حجت الاسلام‌جباری گفت: لازمه رشد و تعالی زندگی بر مدار اخلاق و تفکر است و هرگاه زندگی خود را براساس تفکر و اندیشه بر مدار اخلاق قرار دادیم، رشد و پیشرفت حاصل خواهد شد.

 حجت الاسلام سیدعربعلی جباری-امام جمعه شهرستان بهشهر- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌ مازندران اظهار کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید قرار داریم و و این بخش هر چند که باید با مسیر رشد تولید و اقتصاد گام برداریم که لازمه زندگی بشر است، باید در مسیر رشد و تعالی خود و اندیشه ها و افکار هم گام برداریم.

 

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری دشمن رشد، توسعه و پیشرفت جامعه ما را نشانه رفته است و با همه ترفندها برای جلوگیری از رشد در بخش های مختلف تلاش دارد و مانع تراشی می کند.

 

حجت الاسلام جباری یادآور شد: بحث رشد و تعالی و پیشرفت از منظر قرآن و معارف اهل بیت(علیهم السلام) مفید است و همه انبیا در مسیر دعوت خود و ماندن در صراط به رشد توجه و تاکید داشته اند.

 

وی گفت: لازمه رشد و تعالی زندگی بر مدار اخلاق و تفکر است و هرگاه زندگی خود را براساس تفکر و اندیشه بر مدار اخلاق قرار دادیم، رشد و پیشرفت حاصل خواهد شد.

 

امام جمعه بهشهر افزود: رسیدن به رشد و تعالی مهم است و باید خود را به قله تقوا، عفاف و دوری از گناهان برسانیم که عواملی در مسیر رشد و سعادت اثرگذار است و مهمترین عامل تفکر و اندیشه است و هرگاه به سلاح تفکر و اندیشه مجهز باشیم و بد را از خوب و حق را از باطل تشخیص دهیم می توانیم به رشد هم فکر کنیم.

کد خبر 1263139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha