اگر نسل جوان با ارزش‌های دینی و انقلابی آشنا شوند، توطئه‌های دشمن خنثی خواهد شد

حجت الاسلام محی الدینی گفت: بدون شک اگر نسل جوان با ارزش‌های دینی و انقلابی آشنا و انس و الفت بگیرند تهدید نرم فرهنگی بر دانش‌آموزان بی‌اثر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ حجت‌الاسلام محی‌الدینی صبح امروز در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم در دیدار گروهی از معلمان و مسئولان با تبریک عید سعید فطر افزود: داشتن نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی در گرو همت، برنامه‌ریزی و اقدام موثر معلمان است. 

 

وی عنوان کرد: ارتقای جایگاه معلمان در جامعه و توسط مردم و مسئولان نقش مهمی در تربیت صحیح و اثربخش نسل جوان دارد. 

 

 امام جمعه مهریز با قدردانی از فرهنگیانی که سالانه مسئولانه ماموریت خطیر خود در نظام تعلیم و ترییت را انجام می‌دهند، ادامه داد: تربیت دینی دانش آموزان به دلیل تهدید نرم فرهنگی دشمنان باید در اولویت باشد. 

 

وی بیان کرد: بدون شک اگر نسل جوان با ارزش‌های دینی و انقلابی آشنا و انس و الفت بگیرند تهدید نرم فرهنگی بر دانش‌آموزان بی‌اثر می‌شود. 

امام جمعه مهریز گفت: باید در قالب برنامه‌های مناسب در کنار امور آموزشی به امور فرهنگی هم توجه کرد. 

 

محی الدینی افزود: در منطقه و در حوزه فرهنگی، پرورشی و امور معنوی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که باید توسط فرهنگیان توسعه یابد. 

 

وی ادامه داد: موفقیت دانش آموزان شهرستان در مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی در سال تحصیلی جاری در شهرستان و استان نشان دهنده ظرفیت‌های خوبی است که باید برای ارتقای آن اقدام شود. 

 

امام جمعه مهریز گفت: تاثیر معلمان در پرورش نسل آینده بسیار مهم است و ما قدردان زحمات آن‌ها هستیم و ایمان دارم که معلمان دلسوز و گرانقدر، جامعه‌ای متفکرو اندیشمند و آگاه می‌سازند.                                                            

کد خبر 1263181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha