پیکر مطهر شهید «سجاد قدمی» در قروه تشییع شد +عکس

پیکر مطهر شهید استوار یکم «سجاد قدمی» بر دستان مردم همیشه در صحنه استان کردستان در شهر قروه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، پیکر شهید استوار یکم «سجاد قدمی» صبح امروز با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی کردستان و عموم مردم شهید پرور شهرستان قروه تشییع شد.

کردستانی‌ها همیشه با حضور در صحنه‌های مختلف حماسه آفرین بوده‌اند و امروز نیز در مراسم تشییع پیکر این شهید قروه‌ای حضور یافتند.
 

حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اعلام کرد: شهدا آبروی جهان اسلام است و کسانیکه به درجه رفیع شهادت نائل می‌آیند برای اسلام و انقلاب اسلامی مایه افتخار و سربلندی هستند.

وی تصریح کرد: شهرستان قروه در دهه 90 تاکنون 45 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردستان و امروز نیز این شهر شهیدپرور بار دیگر شاهد تشییع پیکر شهیدی دیگر از فرزندان این مرز و بوم است.
 

امام جمعه قروه یادآور شد: در این شهرستان گل‌های مختلفی همچون شهید منوچهر سعیدی، شهید تورج اردلان، شهید علی خلیلی و شهید میلاد حیدری و امروز شهید قدمی را در درون خود دارد.
 

حجت‌الاسلام رستمی اضافه کرد: دشمنان قوم کُرد و مسلمانان هموازه از اتاق‌های غرب و صهیونیست دستور می‌گیرند و هدفشان چیزی جز ایجاد ناامنی در این مرز و بوم نیست.
 

وی کتک زدن ماموران انتظامی و بسیجی و به آتش کشاندن قرآن و مساجد که در جریان اتفاقات سال گذشته روی داد را نشانه توطئه و ایجاد ناامنی دشمن دانست و گفت: مردم ما همیشه مخالف این اقدامات زشت و پلید هستند.
 

امام جمعه قروه اضافه کرد: حضور امروز مردم در این آئین نشان می‌دهد مردم هر وقت پیکر شهید تشییع می‌شود، کسب و کار خود را تعطیل کرده تا در مراسم حضور یابند و امروز به احترام شهدا باز حضور یافتند و حماسه‌ای دیگر را در این مرز و بوم رقم زدند.

شهید سجاد قدمی از نیرو‌های مرزبانی شهرستان بانه، مستقر در حد فاصل مناطق مرزی سقز، در حین ماموریت گشت‌زنی و پایش و کنترل نوار مرزی بر اثر حادثه خودرویی شهید شد.

گفتنی است؛ مراسم وداع با این شهید سرافراز شب گذشته در مسجد جامع قروه برگزار شد.

کد خبر 1263183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha