کارگاه دو روزه انتقال تجربه فیلمسازی در گرگان برگزار شد

صاحبدل گفت: کارگاه دو روزه انتقال تجربه فیلمسازی با حضور فیلمساز با سابقه گلستانی توسط انجمن سینمای جوانان گلستان در شهر گرگان برگزار شد.

مهدی صاحبدل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: کارگاه دو روزه انتقال تجربه فیلمسازی با حضور مصطفی ربانی فیلمساز با سابقه گلستانی توسط انجمن سینمای جوانان گلستان در روزهای (پنجشنبه 31 فروردین) و (جمعه 1 اردیبهشت) در شهر گرگان برگزار شد.

 

رئیس انجمن سینمای جوان استان گلستان افزود: در این کارگاه که با حضور جمعی از  فیلمسازان علاقمند استان برگزار شد، مصطفی ربانی با نمایش فیلم های کوتاه خود به بیان مهمترین تجربیاتش در تولید هر یک از فیلم ها پرداخت.

 

 

وی ادامه داد: چگونگی یافتن ایده، تبدیل ایده به فیلمنامه، کارگردانی اثر، انتخاب و کار با بازیگران، نکات مهم تدوین و سایر مراحل پس تولید از جمله مباحث مورد گفتگو در این کارگاه بود و جمعی از شرکت کنندگان با خواندن فیلمنامه های خود راهنمایی های لازم را برای ساخت اثر از ایشان دریافت کردند.

 

گفتنی است، مصطفی ربانی فارغ التحصیل کارگردانی سینما، ساخت ۸ فیلم کوتاه و تدوین آثار متعدد مستند و سینمایی را در کارنامه دارد و در جشنواره های متعدد ملی و بین المللی حضور داشته است.

 

 

جدیدترین اثر او با نام کورتاژ به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان استان گلستان در مرحله پس تولید است و تولید آن به زودی در استان آغاز می شود.

 

این کارگاه توسط انجمن سینمای جوانان استان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

 

 

 

کد خبر 1263196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha