شبکه سازی قرآنی رویکرد نخبگان مسجد الرحمن است/ جشنواره مدهامتان فرصت کشف استعدادهای قرآنی

کریمی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی کانون فرهنگی هنری مسجد الرحمن در جریان مشارکت برای حضور در جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: نخبگان مسجد الرحمن با رویکرد شبکه سازی قرآنی فعالیت دارند.

علی کریمی با اشاره به اهمیت جایگاه برنامه های قرآنی در محیط کانون فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برنامه ریزی هدفمند در مسیر تعمیق و رشد باورهای قرآنی از اهداف اجرایی کانون فرهنگی هنری مسجد الرحمن است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد الرحمن واقع در منطقه رجایی شهر کرج افزود:  نخبگان مسجد الرحمن با رویکرد شبکه سازی قرآنی فعالیت دارند؛ به ویژه حضور در جشنواره قرآنی مدهامتان که ویژه کانون های مساجد است از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری است.

 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از راهنمایی امام مسجد در پیشبرد اهداف قرآنی اظهار کرد: توجه به سخنان و اندیشه های بزرگان دینی از محورهای اجرایی کانون مسجد است که برای این مهم در ماه مبارک رمضان این مسجد میزبان حجت الاسلام دکتر الهی بود.

 

وی با بیان این مطلب که پایگاه بسیج شهید خامنه ای مسجد الرحمن در کنار کانون فرهنگی هنری فعالیت های مستمری را در نظر دارد توضیح داد: آیین مناجات خوانی در شب های ماه رمضان با هدف خودسازی از جمله برنامه های این کانون با همراهی بسیج بود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد الرحمن خاطرنشان کرد: شانزدهمین دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان فرصتی برای ارزیابی  و شناسایی استعدادهای قرآنی مسجد است که از این امکان بهره برداری لازم انجام می شود.

 

 

کد خبر 1263200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha