آغاز پذیرش مرکز تخصصی امام شناسی

ثبت نام در نظام جامع آموزشی پژوهشی امامت مرکز تخصصی امام شناسی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مرکز تخصصی امام شناسی با  بیش از یک دهه فعالیت جامع در حوزه تخصصی امامت اقدام به برگزاری دوره آموزشی در رشته های مختلف کرده است.

 

بر اساس این گزارش رشته کلام اسلامی با رویکرد امامت در سطح۲ با کد رشته ۲۱۵۱۱۱۷ ، رشته تخصصی امامت در سطح ۳ با کد رشته ۳۱۵۱۲۰۰ و رشته امامت گرایش تبیینی (امام شناسی) در سطح۴ با کد رشته ۴۱۵۱۱۱۱، و رشته امامت گرایش تطبیقی در سطح۴ با کد رشته۴۱۵۱۱۱۲، از رشته های ارائه شده در این دوره است.

 

همچنین بهره‌مندی از تجربه برگزاری موفق دوره‌های متعدد تخصصی در قم و استان‌ها، استفاده از اساتید تراز اول امامت و کلام، راهبری و حمایت علمی مستمر در طول دوره، تسهیل در ادامه تحصیلات تکمیلی در سطح ۴ دانش امامت،حمایت علمی و مادی از پایان نامه ها، اولویت جذب در پژوهشکده رسمی امامت، اولویت جذب در تدریس دوره‌های تخصصی و عمومی امامت در نمایندگی‌های بنیاد بین المللی امامت، تسهیل در انتشار مقالات پژوهشی در فصلنامه‌های سه زبانه امامت، پرداخت کمک هزینه تحصیلی از  امتیازات و ویژگی‌های این دوره اعلام شده است.

 

علاقمندان برای شرکت در این دوره می توانند از طریق  سامانه پذیرش مراکز تخصصی حوزه به آدرس http://reg.ismc.ir/rules/349 اقدام کنند.

کد خبر 1263249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha