وحدت و همسبتگی سرآمد موفقیت ایران است

جانشین پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور گفت: وحدت و همسبتگی و اتکا به قدرت بی انتهای الهی سرآمد عوامل موفقیت ایران در برابر ابر قدرت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «حسین نوروزی« در گردهمایی همسران کارکنان پدافند هوایی اصفهان با اشاره به بزرگداشت هفته ارتش اظهارداشت: قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مراکز قدرتی منطقه و جهان مطرح است.

جانشین پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: روزآمدی و توسعه تجهیزات نظامی ارتش برای مقابله با انواع تهدیدهای دشمن موجب پایداری امنیت شده و هر گونه تخلف با خطا با عکس العمل جدی روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: با وجود این سرمایه عظیم نظامی اما فرصت دیگری یعنی اتحاد و همبستگی ملت ایران سرآمد موفقیت ایران شده و با اتکا به قدرت بی انتهای حضرت حق پیش می رویم.

به گفته امیر نوروزی، به اتحاد و همدلی برای جلوگیری از رسوخ دشمن نیاز داریم و نباید بگذاریم دشمن اختلاف سلایق ما را نباید فرصتی برای دست یابی به دغدغه های خود بپندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: دوستی و محبت بین مردم باعث رفع بسیاری از مشکلات و حفظ اقتدار ملی خواهد شد و ارتش در کنار مردم همواره خدمت رسانی می کند.

جانشین پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با بیان اینکه در حوزه پدافند هوایی وضعیت خوبی از نظر تجهیزات داریم، تصریح کرد: وسایل ارتباطی و موشکی پدافند امروز توانسته امنیت هوایی کشور را تضمین کند.

 

وی معتقد است، تمامی این تلاش ها بر اساس توان داخلی و با اتکا به توانمندی های جوانان ما بوده که توانسته ایم امنیت را توسعه دهیم.

نوروزی با اشاره به کنترل همیشگی پرنده های هوایی گفت: بدون هماهنگی پدافند هوایی، هیچ گونه پرواز در آسمان ایران انجام نخواهد شد.

کد خبر 1263252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha