برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری کشوری در شیروان

محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری کشوری حجت الاسلام «امیر صمدی» در آستان مقدس امامزاده حمزه رضا(ع) شهر زیات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ این مراسم امروز سه شنبه با هماهنگی سپاه و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمد حجازی با حضور پایوران ناحیه مقاومت بسیج شیروان برگزار شد.

 

این مراسم معنوی که با حضور پرشور بسیجیان و نیروهای سپاه برگزار شد، فضایی جهت انس با قرآن کریم و پیروی از دستورات الهی فراهم کرد.

 

در این محفل که حال و هوای معنوی خاصی داشت به نیت شهدای دوران دفاع مقدس، تلاوت قرآن ابتدا توسط قاری کشوری و سپس توسط اکثریت جمع حاضر انجام شد و شرکت کنندگان پس از تلاوت قرآن کریم با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا یاد، نام و خاطره آنان را گرامی داشتند.

 

در ایام ماه مبارک رمضان هر روز عصر قرائت، تفسیر و روخوانی قرآن در محل شبستان امامزاده حمزه رضا(ع) این شهرستان با حضور پرشور کودکان و خصوصا جوانان برگزار شد که در مقایسه با سال های گذشته استقبال خوبی صورت گرفت و با اقامه نماز مغرب و عشاء و برپایی سفره های افطاری به پایان می رسید.

کد خبر 1263259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha