دستگاه های اجرایی در طرح اکرام ایتام مشارکت کنند

فرماندار شیروان گفت: دستگاه های اجرایی و خیرین در طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) مشارکت داشته باشند تا بتوانیم بخشی از مشکلات، دغدغه و نیازمندی های این قشر را برطرف کنیم.

دولت اسماعیل زاده- فرماندار شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم می توانند با پیوستن به پویش "من یک  حامی ام" از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد در شهرستان حمایت کنند.‌

 

وی با اشاره به برکات معنوی حمایت از ایتام و محسنین در زندگی خیرین و نیکوکاران عنوان کرد: این امر خیر خواهانه نزد خداوند جایگاه بالایی دارد و از چنان ارزشی برخوردار است که برخی از حامیان ایتام خیرین و نیکوکاران تهران و سایر استان ها هستند که ماهانه با واریز مبلغی به حساب آنان در این امر خیر مشارکت دارند.

 

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان شیروان، ۵۷۰ فرزند یتیم و ۴۴۰ فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت های کمیته امداد  قرار دارند و از خدمات آن برخوردار هستند که چهار هزار حامی از ایتام و محسنین حمایت می کنند ولی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، ایتام شهرستان نیاز به حامیان بیشتری دارند.

 

فرماندار شیروان بیان کرد: سرانه هر فرزند یتیم در شهرستان مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان و فرزندان محسنین هشتصد هزار تومان است که سال گذشته مبلغ کل جذب شده اکرام ایتام و محسنین این شهرستان، 120 میلیارد ریال برآورد شد.

 

اسماعیل زاده بیان کرد: جهت سهولت کار خیرین گرامی، شماره تلفن ثابت ۰۵۸۳۶۳۴۷۸۳۳ و تلفن همراه ۰۹۳۵۵۹۹۲۶۶۹ همکاران حوزه اکرام  آماده پاسخگویی است.

 

کد خبر 1263268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha