واقعه طبس یکی از مصادیق حقانیت انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه واقعه طبس یکی از مصادیق حقانیت انقلاب اسلامی است، گفت: ما میراث‌دار برکت خون صدها هزار شهید از جمله شهید منتظر قائم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی-امام جمعه طبس- امروز سه‌شنبه (۵ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: واقعه طبس یک برگ زرین،‌ در پرونده انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرد و موجب اقتدار انقلاب و این نظام شد.

 

وی با تاکید بر اینکه خداوند همیشه پشتیبان ملت مظلوم ایران بوده و است، افزود: شاید هیچ کس تصور نمی‌کرد که دشمن در صحرایی دور دست،‌ با وجود اشراف اطلاعاتی و تجهیزات نظامی کامل با امداد غیبی الهی، شکست بخورد.

 

امام جمعه طبس به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکست دشمن از اشتباهات محاسباتی که داشته‌اند اشاره کرد و گفت: دشمن هیچ‌گاه امدادهای الهی را در مخلیه خود نمی‌تواند بگنجاند.

 

به گفته وی،‌ به تعبیر رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، شن‌ها در این حادثه بزرگ،‌ مامور خداوند بودند.

 

وی تحریم های ظالمانه دشمنان،‌ کودتاها و فتنه‌های مختلف را از دیگر اسناد گویای حقانیت نظام و انقلاب برشمرد و گفت: ما میراث‌دار برکت خون صدها هزار شهید از جمله شهید منتظر قائم هستیم؛ شهدایی که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا این شجره طیبه آثار و برکات فراوانی در سطح جهان تحت عنوان بیداری اسلامی داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: دشمن در همه فتنه‌ها و توطئه‌هایی که علیه نظام اسلامی طراحی کرده، شکست خورده و امروز دشمنان در طرح جدیدی که علیه نظام و انقلاب اسلامی دیده‌اند به دنبال ترویج گناه، بی‌بند و باری و فساد هستند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1263271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha