فراخوان اولین جشنواره استانی «ایران جوان بمان» در خراسان جنوبی منتشر شد

جشنواره هنری سینمایی «ایران جوان بمان» با موضوع جوانی جمعیت در چهار قالب «موشن گرافی، فیلم کوتاه، پوستر و کاریکاتور» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مرضیه صابری اظهار کرد: جشنواره «ایران، جوان بمان» به منظور جوانی جمعیت و تولید آثار فاخر در این راستا به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بیرجند و موسسه ثمین فیلم خاوران برگزار می‌شود.

 

سرپرست امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ جوانی جمیعت و فرزندآوری، نمایش چالش های کاهش جمعیت و خطرهای پیش رو، چالش ها و تهدیدات سالخوردگی جمعیت، ترویج پدر و مادر شدن زوجین، تببین آثار منفی طلاق در جامعه، آثار منفی سقط جنین، ترویج الگوی سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ترویج الگوی ازدواج آسان می باشد که با چهار موضوع «موشن گرافی، فیلم کوتاه، پوستر و کاریکاتور» همراه با جوایز ارزنده نقدی خواهد بود.

 

وی از تمامی ارگان های فرهنگی، هنری و دانشگاه‌های استان همچنین آموزشگاه های آزاد هنری و هنرمندان سراسر استان خواست تا با حضور فعال در این جشنواره موجبات مشارکت و حضور حداکثری و باکیفیت را فراهم آورند.

 

گفتنی است زمان برگزاری ورکشاپ جشنواره در اردیبهشت ماه و آخرین مهلت ارسال آثار 25 خرداد ماه سال 1402 می باشد؛ همچنین علاقه مندان برای اطلاع از قوانین و مقررات جشنواره و ثبت نام اولیه و بارگزاری در تمامی بخش های جشنواره فقط از طریق سایت جشنواره به نشانی  Https://iranjavankhj.ir می توانند اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1263273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha