لزوم همراهی همه جریان‌های دینی در حوزه جهاد تبیین

سالاری گفت: مصمم هستیم با خرد جمعی و با مطالعه در حوزه جهاد تبیین با رویکرد نوآوری برنامه‌های خروجی محور در سازمان تبلیغات اسلامی استان داشته و از تمامی جریان های دینی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی- امروز سه شنبه (5 اردیبهشت) در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی مردمی بصیر، انقلابی و متدین هستند لذا همراهی همه مردم، نهادهای انقلابی، جریان حاکمیتی دولت انقلابی در اوضاع فعلی که دشمن سخت تلاش می‌کند، موثر است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه فاصله جریان های طاغوت با ارزش های دینی خیلی ملموس است و بنا به رهنمودهای رهبر انقلاب، پیروزی قریب الوقوع ارزش های دینی نزدیک است، افزود: تلاش دشمن ما را ملزم می کند که یک حرکت دقیق، صحیح، جهادی و با برنامه و خارج از وقت اداری داشته باشیم، با یک عزم راسخ باید بتوانیم نوکری مرم را داشته باشیم.

 

وی گفت: مصمم هستیم با خرد جمعی و با مطالعه در حوزه جهاد تبیین با رویکرد نوآوری برنامه های خروجی محور در سازمان تبلیغات اسلامی استان داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه با هم افزایی همه نهادهای فرهنگی و حاکمیتی و حوزه های علمیه درصدد هستیم تا توانمندی خود را در همه عرصه ها ارتقاء دهیم و در سطوح تخصصی در مقوله جهاد تبیین، تبلیغ دین را عمومی داشته باشیم و هر خانواده یک سنگر در تبلیغ دین و ارزش های دینی باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به روحیه جهادی موجود در استان خراسان جنوبی، گفت: از تمامی جریان های دینی در استان خراسان جنوبی برای جهاد تبیین استفاده خواهد شد.

 

حجت الاسلام احمد رضایی –مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان- هم در این جلسه اظهار کرد: در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی، سازمان تبلیغات اسلامی ساختمان دارد و برای ساختمان شهرستان بیرجند هم زمین سنددار اخذ شده است.

 

حجت الاسلام رضایی از وجود یک هزار و 346 هیئت مذهبی، یک هزار و 572 مداح شناسنامه دار، 30 انجمن قرآنی، 73 خانه قرآنی شهری و 184 خانه قرآن روستایی در استان خبر داد و گفت: اولین استان کشور بودیم که تشکل دختران حاج قاسم داشتیم و نهضت پیشرفت بانوان در همه شهرستان ها فعال است.

 

وی از وجود 150 نفر در شبکه تبلیغ خبر داد و افزود: یک هزار و 350نفر از روحانیون از طریق سازمان تبلیغات حمایت می شوند، همچنین تعامل خوبی بین علمای شیعه و سنی وجود دارد.

 

 

 

کد خبر 1263370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha