تمام مدیران باید قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مورد توجه قرار دهند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: همواره به آمران به معروف و ناهیان از منکر توصیه می کنیم که در چارچوب قانون و موازین اخلاقی اقدام کرده، تمامی مدیران باید اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی در نشست کارگروه عفاف و حجاب بیان کرد: اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر یک تکلیف است و باید این قشر که با تمامی مخاطرات در چارچوب های قانونی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می کنند، مورد حمایت قرار گیرند.

 

دادستان قزوین افزود: بر اساس اخبار و گزارشات واصله احدی از آمران به معروف در یکی از دستگاه های اجرایی اقدام به امر به معروف در حوزه عفاف و حجاب کرده، که اقدام این آمر با اعتراض و عدم حمایت از سوی مدیر مجموعه همراه بوده است.

 

وی در ادامه اعلام کرد: به این مدیر استانی به دلیل ترک فعل در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تذکرات لازم داده شد و قطع یقین در صورت تکرار تحت تعقیب کیفری قرار خواهد گرفت.

 

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: همواره به آمران به معروف و ناهیان از منکر توصیه می کنیم که در چارچوب قانون و موازین اخلاقی اقدام کرده و از تنش های اجتماعی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر پیشگیری کنند و قطع یقین در این صورت از حمایت های قانونی هم برخوردار خواهند شد و تمامی مدیران هم باید اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 1263395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha