خانه هلال شهرک ولیعصر(عج) شیروان ایستگاه سلامت برپا کرد

مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان گفت: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و به مناسبت هفته سلامت، ایستگاه سلامت صبح امروز چهارشنبه در خانه هلال شهرک ولیعصر(عج) این شهرستان برپا شد.

محمد محمدزاده قانعی -مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این ایستگاه سلامت به مدت یک روز به منظور ارائه خدمات به افراد محروم و نیازمند منطقه شهرک ولیعصر(ع) با همکاری هلال احمر، بسیج و کانون شهدای این شهرک برپا شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امروز در این ایستگاه بیش از 500 نفر ویزیت رایگان شوند، تیم های سلامت مستقر در این ایستگاه به مراجعین در دو نوبت صبح و عصر خدمات درمانی و داروی رایگان ارائه می دهند.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: فشارخون، کنترل خون، کاهش وزن، توصیه های لازم در خصوص رژیم غذای مناسب، افراد مشکوک به کرونا معاینه و در صورت لزوم و با تشخیص تیم مزبور به پزشک مربوطه ارجاع خواهند شد.

 

مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان بیان کرد: در این ایستگاه ماسک، بروشورها و بسته های فرهنگی و آموزشی بین مراجعه کنندگان توزیع می شود.

 

محمدزاده قانعی تصریح کرد: با توجه به نیاز و محرومیت منطقه به خدمات پزشکی و داروی رایگان سال گذشته چندین پایگاه سلامت برای اهالی منطقه برپا شد که استقبال خوبی از آن شد و سعی خواهیم کرد با هماهنگی ارگان های مربوطه چنین برنامه های حوزه سلامت در دستور کار قرار گیرد و برای نیازمندان و افراد مستمند خدمات خوبی ارائه شود.

 

کد خبر 1263400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha