پذیرش طلبه در مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی با رویکرد «اجتهادی و معرفتی»

پذیرش طلبه در مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی با رویکرد «اجتهادی و معرفتی» و با تکیه بر «اندیشه و آثار امامین انقلاب اسلامی» آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، ثبت نام مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی، در سال تحصیلی جدید  با رویکرد «اجتهادی و معرفتی» و با تکیه بر «اندیشه و آثار امامین انقلاب اسلامی» در رشته «معارف انقلاب اسلامی»آغاز شد.

 

لازم به ذکر است بهره‌مندی از اساتید متخصص و مجرب، اهتمام بر تقویت عمومی مباحث فقهی و معارفی، محوریت اندیشه و آثار امامین انقلاب اسلامی، رویکرد اجتهادی و طرح بین رشته‌ای علوم اسلامی، پشتیبانی از فرصت‌های مطالعاتی ،حمایت ویژه از فعالیت‌های پژوهشی،زمینه‌سازی تدریس در مجموعه‌های مرتبط، اعطای رسمی مدرک «سطح ۴».برنامه‌های علمی و فرهنگی مرتبط برای خانواده‌ها از امتیازات تحصیل در این دوره است.

 

همچنین ارائه مدرک سطح سه، قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی، اهتمام حضور در کلاس و مسائل آموزشی از شرایط پذیرش در سطح چها می باشد.

 

بر اساس این گزارش، مکاسب ولایت فقیه،  کفایه باب حجیت ،سوره حمد حضرت امام خمینی، خون دلی که لعل شد، دو امام مجاهد، تمدن نوین اسلامی در کلام رهبری، اطلاعات سیاسی و عمومی از منابع آموزن کتبی سطح 4 می باشد.

 

لازم به ذکر است علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Mttna_ir@ و برای ثبت نام به آدرس www.mttna.ir مراجعه فرمایند.

کد خبر 1263409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha