انجمن‌های ادبی خواستار حمایت های مادی و معنوی از سوی فرهنگ و ارشاد شدند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: انجمن های ادبی این شهرستان خواستار حمایت های مادی و معنوی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.

زهره بابایی- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: یکی از دغدغه های فعالان انجمن‌های ادبی، عدم حمایت های مادی و معنوی از سوی اداره ارشاد است که با برگزاری نشستی با این هنرمندان و بیان دغدغه و مشکلات آنان، موضوعات مطرح شده در اولویت کاری و بررسی قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان این حوزه خواستار رونق بیشتر این انجمن هستند زیرا که به گفته آنان در این صورت می توانند فعال تر شوند و مفاخر شعر و ادب شهر و کشور را به نسل جوان معرفی کنند، از سویی هر چه در این حوزه فعال تر باشند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمک شایانی کرده و اقدامات موثری خواهند داشت.

 

بابایی عنوان کرد: برگزاری شب شعر مشترک با سایر انجمن های ادبی سطح استان و برگزاری شب شعر و جشنواره های استانی و شهرستانی از دیگر پیشنهادات و خواسته های فعالان حوزهای انجمن ادبی این شهرستان جهت رونق این عرصه است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان اضافه کرد: با توجه به فعالیت، استعداد، شور و شوق هنرمندان این حوزه، برای رفع دغدغه ها و این گونه مشکلات جلساتی با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد تا تصمیمات و راهکارهای جدیدی برای آنان مصوب شود.

 

بابایی بیان کرد: در این شهرستان 120 نویسنده و شاعر فعالیت دارند که از گروه سنی 18 سال تا 75 سال در حوزه های مختلف و به صورت مستمر با این اداره و در جشنواره ها همکاری دارند.

 

 

کد خبر 1263412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha