آیت الله عباسعلی سلیمانی طی حمله ای مسلحانه در بابلسر به لقاء الله پیوست

یک منبع آگاه در گفتگو با شبستان گفت: آیت الله سلیمانی صبح امروز در حمله مسلحانه توسط نگهبان بانک ملی در بابلسر به قتل رسید و ضارب نیز دستگیر شده است.

یک منبع آگاه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تسلیت به مردم شریف استان مازندران برای فقدان آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آیت الله سلیمانی ساعت ۱۱ امروز ششم اردیبهشت ماه در حمله مسلحانه توسط نگهبان بانک ملی مرکزی بابلسر به قتل رسید و ضارب نیز دستگیر شده است.

 

وی با بیان اینکه بنابه اذعان مسئولین امنیتی و نظامی نگهبان بانک به نام اله کرم حبیبیان بازنشسته نیروی انتظامی در شهرستان بابلسر با یکی از کارمندان بانک مشاجره می نماید و از آنجایی که مسلح بوده چند گلوله به سمت کارمند بانک شلیک می کند و تعدادی از این گلوله ها به آیت الله سلیمانی که برای انجام کارهای شخصی بانکی در این بانک یاد شده حضور داشتند اصابت می کند و ایشان به لقاء الله می پیوندند، افزود: اطلاعات دقیق تر از نحوه به قتل رسیدن آیت الله سلیمانی به زودی به سمع مردم شهید پرور دیار علویان خواهد رسید.

 

 

به گزارش شبستان، عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.

کد خبر 1263457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha