همزمان با سالروز عمليات بازی دراز  محدودیت تردد اعمال می شود

دستغیب،گفت: همزمان با سالروز عملیات بازی دراز و در راستا رفاه حال زائران در روز های ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه جاری محدودیت تردد اعمال می شود.

کیخسرو دستغیب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برنامه های سالروز عملیات بازی دراز ،گفت: ارتفاعات بازی دراز در غرب شهر سرپل ذهاب مهمترین ارتفاعی بود که دشمن در جبهه غرب در اختیار داشت زیرا از یک سو بر دشت و شهر سرپل ذهاب و پادگان ابوذر (مهمترین پادگان مرزی در جبهه غرب) و راههای ارتباطی آن کاملاً مسلط بود و از سوی دیگر یک مانع طبیعی عالی برای دفاع عراق از شهر های قصرشیرین و خانقین محسوب می شد .به همین دلایل بود که نبردهای سختی برای آزادسازی این ارتفاعات در گرفت که عملیات بازی دراز یکی از مهمترین آنها می باشد.

 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ،افزود: در راستای رفاه حال مردم جهت صعود به ارتفاعات بازی دراز و شرکت در  مراسم بزرگداشت و یادواره شهدای این عملیات غرورآفرین،هرگونه عبور و مرور انواع موتورسيکلت در ايام اجراي طرح از روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری تا پایان روز جمعه پانزدهم ماه  در تمامي محورهاي فرعي دشت ذهاب و سرپل ذهاب به گيلانغرب ممنوع اعلام شده است.

 

وی خاطر نشان کرد:حمل و نقل محمولات ترافيکي که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامي راه هاي برون شهري شهرستان قصر شيرين به سرپل ذهاب از ساعت۱۵ روز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری  تا ساعت ۲۴ روز جمعه۱۵ اردیبهشت  ماه جاری ممنوع خواهد بود.

 

دستغیب ، تصریح کرد: رانندگان  می توانند در مدت زمان یاد شده از محور قصر شيرين به گيلانغرب به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، گفت:ما باید رفتار شهدا را سرلوحه خود قرار دهیم و بدانیم جهادگری، ولایی بودن و خدا محور بودن، امروز لازمه جامعه است لذا خون شهدا تکلیفی بر گردن ماست تا بتوانیم گوشه ای از حق آنها را ادا کنید.

 

کد خبر 1263487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha