اهدای ۱۰۰ هزار جلد کتاب به مدارس ابتدایی در برنامه «یار مهربان»

رئیس اداره کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اهدای ۱۰۰ هزار جلد کتاب به مدارس کم برخوردار اصفهان با عنوان یار مهربان در هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

مرضیه اربابان در گقتگو با حبرنگار خبرگزازی شبستان اصفهان با بیان اینکه برنامه یار مهربان هر سال در اصفهان برگزار می شود و امسال روند برگزاری آن تغییر کرده است، گفت: امسال 100 هزار جلد کتاب به صورت بسته بندی شده به 420 مدرسه کم برخوردار مقطع ابتدایی اصفهان هدیه می شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این کتاب ها ویژه گروه های سنی الف، ب و ج است، افزود: خرید این کتب بر اساس مولفه های تخصصی و کارشناسی انجام شده و ویژه کودکان مدارس ابتدایی است.

به گفته او، کتاب های اهدایی در زمینه های علمی- تخصصی، ادبیات، داستان و... و متعلق به ناشرین مطرح کشور همچون نشر نوشته، نربان، مدرس، کانون، پرتقال و... است و مورد تایید اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان قرار دارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه یار مهربان روز شنبه نهم اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 11 در سالن همایش کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان با حضور نمایندگان 420 مدرسه مقطع ابتدایی اصفهان برگزار می شود.

به گفته اربابان، برنامه یار مهربان در سال های گذشته در قالب برپایی نمایشگاه کتاب بود و به هر مدرسه بن خرید کتاب ارایه می شد، اما امسال این کتب به صورت رایگان به این مدارس اهدا می شود.

کد خبر 1263507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha