ویژگی شهیدپروری در استان کردستان همچنان حفظ شده است/وجود ۹۰۰ هزار خانواده ایثارگر در کشور

قاضی‌زاده هاشمی گفت: گرچه دشمنان به استان کردستان همچنان چشم طمع دارند اما این استان علیرغم تمام توطئه‌های دشمنان همچنان ویژگی شهیدپروری خود را حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر به کردستان در دیدار با نماینده ولی فقیه کردستان اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از رسالت و وظایف ما و از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و یکی از دلایل سفر بنده به کردستان نیز دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است.

 

وی با اشاره به اینکه قرار است میز خدمت برای بررسی مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در استان کردستان برپا شود که در سفر دو روزه بنده به استان کردستان این اقدام با حضور معاونین و مدیران ستادی بنیاد انجام می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران کشور از وجود جمعیت سه و نیم میلیون نفری جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: این تعداد در قالب 900 هزار خانواده ایثارگر در سطح کشور قرار دارند که از این تعداد نیز بیش از 500 هزار نفر به واسطه بنیاد شهید از دولت حقوق و کمک معیشتی دریافت می‌کنند.

 

قاضی‌زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد، دولت و مجلس سعی دارند تا حد امکان برای حل مشکلات جامعه ایثارگری کمک کنند.
 

وی تصریح کرد: بی‌شک دشمنان به این استان چشم طمع دارند اما این استان علیرغم تمام توطئه‌های دشمنان همچنان خاصیت شهیدپروری خود را حفظ کرده است.
 

حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کردستان، برپایی میز خدمت ویژه جامعه هدف بنیاد شهید در کردستان، حضور در برنامه تلویزیونی صداوسیمای مرکز کردستان، نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر و دیدار با خانواده شهدا و دیدار با مسئولان ارشد استان کردستان از برنامه‌های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور به استان کردستان است.

 

کد خبر 1263520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha