برادران شیعه و سنی با جهاد تبیین جنایات دشمنان را برای نسل جوان بازگو کنند

ماموستا رستمی گفت: برادران و خواهران شیعه و سنی باید با جهاد تبیین به دشمن شناسی بپردازند و جنایات دشمنان را برای نسل جوان بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سنندج اظهار کرد: شهدا با گذشت از جان خود، بهترین معامله را با پروردگار کردند و به همین دلیل جایگاه والایی نزد خداوند متعال دارند.


وی با اشاره به اینکه روحیه شهادت طلبی و اتحاد و انسجام مردم و نظام موجب پیروزی در جنگ تحمیلی شد، افزود: با حفظ اتحاد و همبستگی است که دشمن هیچگاه نخواهد توانست به این مرز و بوم دست درازی کند.
 

ماموستا رستمی اضافه کرد: امروز برادران و خواهران شیعه و سنی باید با حفظ وحدت و اتحاد میان خود و با جهاد تبیین به دشمن‌شناسی بپردازند و جنایات دشمنان را برای نسل جوان بازگو کنند.
 

امام جمعه سنندج مردم این استان در تمامی عرصه‌ها حضور داشته‌اند و چه در دوران انتخابات، چه در راهپیمایی‌ها بویژه راهپیمایی 22 بهمن در صحنه حاضر شدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب زده‌اند.
 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خواستار توجه بنباید شهید و امور ایثارگران کشور به مسئله اشتغال و مسکن ایثارگران، رفع فقر و ایجاد عدالت در همه زمینه‌ها و توجه به علما و خانواده‌های معظم شهدا در استان کردستان شد.

 

کد خبر 1263523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha