آیت الله سلیمانی محور وحدت بین برداران شیعه و اهل سنت در سیستان و بلوچستان بود

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله سلیمانی محور وحدت بین برداران شیعه و اهل سنت در سیستان و بلوچستان بود و در راستای خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و اعتلای نظام اسلامی حضوری پر رنگ در این استان داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دفتر اطلاع رسانی دکتر دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، دکتر حبیب اله دهمرده گفت: ترور آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، موجب تألم خاطر و تأثر فراوان گردید.

 

وی افزود:  این روحانی خدوم و خستگی ناپذیر که در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و سنگر امامت جمعه شهر زاهدان، منشأ خدمات فراوان به مردم شریف آن استان و محور وحدت بین برداران شیعه و سنی به شمار می آمد، در راستای خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و اعتلای نظام اسلامی حضوری پر رنگ در این استان داشت.

 

 اینجانب ضمن تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، حوزه های علمیه، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و نیز خانواده محترم، ارادتمندان و علاقمندان آن فقید سعید از درگاه ایزد منان برای تسلی خاطر بازماندگان صبر و آرامش و برای روح ایشان غفران و رحمت الهی را مسئلت می نمایم.

 

کد خبر 1263524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha